Wij zijn deze shop begonnen met als doel om feestjes nog leuker te maken. Het kan echter gebeuren dat dit niet lukt.

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. We zullen de klacht bekijken, proberen er iets van te leren en naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Confetti Time

Gaasterland 18 

2716BN Zoetermeer

info@confettitime.nl

Na ontvangst van je klacht ontvangt je van ons een bevestiging.

Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kunt je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Confetti Time bij is aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

© 2018 - 2020 Confetti Time | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel